SYSTEM DLA POŚREDNIKÓW UBEZPIECZENIOWYCH

ARCHIWUM PLIKÓW

Funkcja archiwizacji plików pozwala zastąpić tradycyjne sposoby przechowywania kopii lub skanów dokumentów. System umożliwia archiwizację wszelkich dokumentów związanych z obsługą Klientów i ich ubezpieczeń. Możesz załączać skany polis, aneksów, wypowiedzeń, zdjęcia pojazdów, zestawienia flot pojazdów, itp.

Przechowywanie dokumentów w chmurze to wiele korzyści:

  • więcej miejsca w szafach i na dyskach komputerów
  • szybki dostęp do szukanego dokumentu - również z urządzenia mobilnego
  • dostęp dla innych osób - np. Pracowników
  • zabezpieczenie przed kradzieżą - wszystkie załączane pliki są przez nas szyfrowane i przechowywane na certyfikowanym serwerze

Funkcja ta dostępna jest w ramach zakupionego pakietu, bez konieczności nabywania dodatkowej przestrzeni dyskowej.

Limity i rodzaje plików

W systemie załączysz:

  • 5 plików do każdej polisy
  • 6 plików do konta Ubezpieczonego (do tego limitu nie wliczają się pliki podłączane bezpośrednio do polis)
  • 6 plików do konta Użytkownika

Formaty plików możliwe do załączenia to: JPG, JPEG, GIF, PNG, TIFF, BMP, TXT, DOC, DOCX, PDF, ODS, ODT, RTF, XLS, XLSX, XML, ZIP, RAR, 7Z, PPT.

Pojedynczy plik nie może przekraczać 3 MB.


Korzystamy z plików Cookies Rozumiem, zgadzam się!